Školení a vzdálená pomoc

Jednoduchý způsob jak provést zaškolení do práce s redakčním systémem nebo servisní zásah odkudkoliv. Domluvme si schůzku přes QuickSupport.
Matouš HORÁČEK: Odborník střediska weby a e-shopy
Stáhnout TeamViewer QuickSupport

Před začátkem vzdálené pomoci si nejprve stáhněte aplikaci TeamViewer QuickSupport ZDE.

Jak to funguje

  1. Dohodneme si termín vzdálené schůzky a stáhnete si aplikaci TeamViewer QuickSupport.
  2. Aplikace pro vzdálenou pomoc se neinstaluje. Pouze si ji stáhnete do svého počítače a spustíte.
  3. Požádáme vás o sdělení vašeho ID a hesla. Tyto dva údaje vám aplikace sama vygeneruje, jakmile ji spustíte. Údaje si nemusíte poznamenávat, během spuštění je budete mít stále na očích.
  4. Po celou dobu, kdy vás budeme školit nebo provádět servisní zásah na vašem počítači, uvidíte co děláme, jakoby bychom seděli vedle sebe. Nemůžeme vám tedy koukat do soukromých složek apod. aniž byste se o tom věděli.
  5. Po skončení zásahu aplikaci vypnete a nikdo se k vám již nepřipojí.

Je to bezpečné

Po celou dobu zásahu vidíte co se na vašem počítači děje a kdykoliv můžete aplikaci ukončit a spojení přerušit, pokud byste měli pocit, že se děje něco nesprávně. Pokud není aplikace puštěná, nemůže se k vám nikdo připojit. Nehrozí tedy, že by se k vám vzdáleně někdo připojil, aniž byste to věděli.

Více o bezpečnosti a zásadách aplikace TeamViewer naleznete přímo na webu výrobce.

Shromažďování osobních dat

Během relace vzdálené pomoci o vás neshromažďujeme žádné osobní ani kontaktní informace. Veškerá komunikace je šifrovaná a vzájemně si vyměníme pouze unikátní číselné kódy, které nemohou vést k identifikaci vaší osoby.

Domluvme si schůzkuNapište nám